2014. október 7., kedd

Iskolai szünetek.

Üdvözöllek!
Régen találkoztunk. Igen, emlékszem. Ott hagytam abba, hogy lekerült a gipsz a kezemről, és irány a strand. Azóta voltam strandon többször is, meg a kezem is tört még el többször is.
Végre a strandon:


Nem fogjátok elhinni, virágzó banánt láttam ott az aquvatikumban, meg termő banánfát. Legszívesebben felmentem volna, és téptem volna belőle.
Íme:




Ha Debrecen akkor természetesen virágkarnevál jut eszébe mindenkinek. Egy kis ízelítő.




Rég volt, szép volt.

Ugye, mondtam, hogy rég volt.


 December tájékán korcsolyázni voltunk. Életem első mű korcsolyázása.





Sok szép élmény volt, mivel bejártuk a környéket. Voltunk a nyíregyházi vadasparkban. Csak ajánlani tudom mindenkinek.






Ellátogattunk Miskolctapolcára




A budapesti hegyekben kalandoskodtam:

a bátyámmal


Aztán a szünet után iskola, iskola után szünet. Költözés és újabb iskola. Egyszer csak vége lesz ennek a sok iskolának!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése